Goed om te weten...


+

Door een wachtlijst voor het goedkeuren van de derogatielijst E4 en een update van het systeem van de DIV naar E5 is er een probleem ontstaan waardoor alle E4 voertuigen momenteel niet kunnen ingeschreven worden.

(dit zowel voor onze quads, scooter, motor en bromfietsen van type E4)

Uw makelaar krijgt een foutmelding dat het voertuig niet kan ingeschreven worden.

Zodra onze derogatielijst verwerkt is door de DIV zal dit probleem opgelost zijn .

Wij zullen U ook op de hoogte stellen wanneer dit probleem opgelost is.

Indien U dringend een voertuig nodig hebt dat onmiddellijk kan ingeschreven worden hebben wij een voorraad nieuwe reeds ingeschreven voertuigen. Consulteer U vertegenwoordiger of onze dienst voertuigen voor de voorraad en condities van deze voertuigen.

 

+

Hebt u iets op onze website gezien dat u interesseert? 
Dan kan u contact opnemen met ons via volgende kanalen: 

  • Door een online formulier in te vullen, dit vindt u terug onder de rubriek contact.
  • U kan ons bereiken via mail of telefoon. 
  • U kan een facebook prive bericht sturen op onze pagina.
    U vindt de link naar onze facebookpagina terug rechts bovenaan naast de rubriek contact.
  • U bent welkom in onze winkel te Roeselare, daar staan wij klaar voor al u vragen. 

 

+

Als u het voertuig bij ons in de winkel komt bestellen, krijgt u altijd een bestelbon mee naar huis. 
Indien u de bestelling via een ander communicatie middel bestelde krijgt u een mail of brief toegestuurd met de bevestiging van u bestelling. 

+

Indien u bestelling nog niet is afgerond bij onze leverancier kan u deze nog wijzigen of annuleren. 

Indien het over een product gaat die uit onze stock in de winkel komt, en we hebben hier nog geen verdere stappen mee ondernomen dan kan deze nog gewijzigd worden of geannuleerd worden. 

Voor eventuele betaling of terugbetaling zal u gecontacteerd worden door één van onze medewerkers om verder af te spreken. 

+

Wij willen altijd de snelste en beste service geven voor onze klanten maar dit hangt af van verschillende factoren. 
Eerst en vooral is het belangrijk dat het voertuig voorradig is in onze winkel of bij onze leverancier. Is dit niet zo dan zijn we afhankelijk van derden.

Dit houd het volgende in dat we rekening moeten houden met de levertermijn bij de leverancier. Eens het voorraadig is, is de volgende stap het transport. Hier hebben wij ook jammer genoeg geen inspraak in over hoe snel dit kan gaan. Eens het bij ons toekomt kunnen wij wel weer handelen voor een snelle service. Dan zetten wij u voertuig op en top klaar en doen wij de nodige documenten in orde. Eens dit proces is afgerond dan kunnen wij u verwittigen om u voertuig te komen ophalen of leveren. 

Is het voertuig wel aanwezig bij ons in de winkel dan kunnen wij dit direct meegeven met u als deze aan alle specificaties voldoet of kunnen we dit binnen een levertermijn van ... in orde brengen voor u. 

Let op als u speciale wensen hebt voor op u voertuig te bevestigen moet u hier ook weer rekening houden met de bovenvermelde factoren indien het stuk niet op voorraad is. 

+

Als wij u voertuig leveren dan nemen wij met u contact op om een afspraak te maken voor de levering van u voertuig. Hier wordt dan in samenspraak met ons een moment afgesproken wanneer de levering kan plaats vinden. 

Indien dit met een andere bezorgoptie geleverd wordt dan zijn we afhankelijk van de dienst die de bezorging voor zijn rekening neemt. 

+

Natuurlijk, wij zijn gespecialiseerd in verzending van voertuigen naar Nederland, Frankrijk ,Spanje , Italie , Roemenie , Polen , Zuid Afrika en Senegal. Mail ons gerust voor de voorwaarden.

+

Wij leveren u voertuig aan huis... 

+

Er zijn 5 verschillende mogelijkheden om een onderhoud aan te vragen, dit zijn onze mogelijkheden: 

  1. U kan ons online formulier invullen door rechts bovenaan te klikken op 'service aanvraag'.
  2. U kan ons contacteren via de rubriek contact en daar het contact formulier invullen. 
  3. U kan ons contacteren via e - mail of vaste telefoon. Deze gegevens vindt u ook onder de rubriek contact. 
  4. U kan een facebook prive bericht sturen op onze pagina.
    U vindt de link naar onze facebookpagina terug rechts bovenaan naast de rubriek contact.
  5. U springt even binnen in onze winkel en we bekijken samen om een afspraak vast te leggen.
+

Er zijn 5 verschillende mogelijkheden om een herstelling aan te vragen, dit zijn onze mogelijkheden: 

  1. U kan ons online formulier invullen door rechts bovenaan te klikken op 'service aanvraag'.
  2. U kan ons contacteren via de rubriek contact en daar het contact formulier invullen.
  3. U kan ons contacteren via e - mail of vaste telefoon. Deze gegevens vindt u ook onder de rubriek contact. 
  4. U kan een facebook prive bericht sturen op onze pagina.
    U vindt de link naar onze facebookpagina terug rechts bovenaan naast de rubriek contact.
  5. U springt even binnen in onze winkel en we bekijken samen om een afspraak vast te leggen.
+
  • Bankcontact mister cash, maestro: Er is een bankcontactbakje bij ons aanwezig in de winkel.
  • Creditcard Visa, mastercard: Ons bankcontactbakje ondersteund ook u creditcard.
  • Cash: Wij aanvaarden ook cash geld. Let op wettelijk mag er tot 3 000 euro in cash betaald worden inclusief BTW. Indien er nog een overig bedrag is kan dit met een andere betaalmogelijkheid in orde gebracht worden.
  • Overschrijving: U kan het bedrag ook overschrijven op onze bankrekening.
    De bankrekeninggegevens vindt u terug op u bestelbon,factuur of contacteer ons. 
  • De bankcontact app: Wij kunnen ook u betaling ontvangen via de bankcontact app.
    Dit is alleen mogelijk bij betaling in de winkel.
  • Payconiq: Betaal gemakkelijk via de payconiq app.
  • Betaal vooraf: Betaal u bestelling vooraf volledig met één van onze betaalmogelijkheden, dan zijn er geen problemen meer bij levering of afhaling.
  • Betaal gespreid: Betalen gespreid houd in dat er een voorschot en een afrekening voorzien wordt. Het eerste deel betaald u bij het bestellen van u voertuig en het 2de deel wordt pas afgerekend moment van levering of afhaling. Dit kan ook in orde gebracht worden met één van onze betaalmogelijkheden. 
+

De wettelijke garantie is 2 jaar bij aankoop van een nieuw voertuig.